OVERNIGHT OATS

GEWEEKTE HAVERMOUT

Dit lekker en handig ontbijtje maak ik ’s avonds klaar en ligt ’s morgens op mij te wachten in de koelkast. Ik kan het meenemen naar mijn werk of gewoon thuis lekker opeten.

kopje soja yoghurt, 30 gr havermout, paar rozijntjes, blauwe besjes, eetlepel chiazaadjes, limoenschil, 1/2 vanillestokje, blauwe besjes, koffielepel, stevia of agavesiroop.

Simpel! Meng een kopje yoghurt met de havermout, agavesiroop en chiazaad. Top met wat besjes en limoenschil.

Met overnight oats kan je makkelijk experimenteren naar eigen smaak. Je kan variëren in de yoghurt. Ik kies meestal voor plantaardige yoghurt, maar vind de volle yoghurt van Pur Natur ook heel lekker! Varieer met je lievelingsfruit van het seizoen. In plaats van de chiazaadjes kan je ook eens kiezen voor hennepzaad, gegrilde pompoentjes of pecan- of andere noten. Het op smaak brengen kan je naast het vanillestokje ook met kaneel of speculaaskruiden.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: